dinsdag, juli 04, 2006

Het zal eens niet waar zijn

Had ik al verteld dat mijn combiketel er weer uit ligt? Sinds vrijdag. Saai? Hoe denkt u dat ik dat vind?

Bellen.
'Weet u zeker dat de waterdruk op twee staat?'
'Ja, hoer! Dat vraag je gvd elke keer!'
Dat zei ik niet, maar lag op de punt van mijn tong.

Ze komen er (hoe verrasssend) een nieuwe print inzetten.
'Dat hebben jullie nu al vijf keer gedaan.'
'Ja, maar dit zijn nieuwe. In die vorige zat een storing.'
'Oh? Vertel!'

Ik had het u al voorspeld. En dat was een week of twee geleden. De intervallen worden steeds korter.

Ze komen donderdag tussen 12.00 en 16.30 uur.

Daaaag, vrije middag nummer zoveel.

Met dank aan Mercurius.

2 Comments:

At dinsdag, juli 04, 2006 3:07:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waarom heb je in hemelsnaam verwarming nodig?.Duochen met koud water is nu erg lekker.

 
At dinsdag, juli 04, 2006 3:20:00 p.m., Blogger neems said...

Eigenlijk is het omdat mijn temperatuurmeter nu ook uit is.

 

Een reactie posten

<< Home