dinsdag, juni 27, 2006

Er is er één...

Heeee... ik ben het helemaal vergeten, maar dit blog is jarig!! Ongeveer precies een jaar geleden is het begonnen met 'de poema'. Die overigens nooit op de Veluwe is gevonden. Ja, het was een kat ofzoiets. Maar dus geen poema. En dat dacht ik al vanaf dag één, geen poema.

En nu zijn we aangekomen in voetballand. Wat alweer is afgelopen. Dus slingers ophangen lijkt me niet gepast.

Ik zag de spelers gisteren op Schiphol arriveren, waarbij een verslaggever aan Mark van Bommel vroeg hoe hij zich voelde. 'Slechte vraigh', klonk het uit de hoogst irritante en onsymphatieke krullenbol en hij liep door.

Tekenend.

Goed dat ik Figo voor de wedstrijd nog even heb gesmst.

Maar dat terzijde.

2 Comments:

At dinsdag, juni 27, 2006 7:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Slingers mogen best hoor. Zolang ze maar niet oranje zijn. Van harte met uw jarige blog! Daar moet op gedronken worden.

* hips *

 
At woensdag, juni 28, 2006 2:47:00 p.m., Blogger filospinz said...

Gefeliciteerd! Natuurlijk :)

 

Een reactie posten

<< Home