vrijdag, juni 09, 2006

Hete aardappeleters

Even bijstelllen: ik dacht dat actieve PvdA'ers mensen waren van de gestampte pot. Makkelijk toegankelijk en sprekend in uw taal. Maar dat beeld moet ik herzien.

'U spreekt met (te snel) van de Partij van de Arbeid. Ik heb hier een brief van blablabla en wil even doorgeven dat (en dan een heel snel verhaal waar ik geen reet van snap, en misschien wel door de onverwachte, superhete aardappel). '
'Maar Bla is er niet. Misschien kunt u beter later terugbellen. Of zal ik u terug laten bellen?'
'Nou, geeft u het maar gewoon door. '
'O... ok. Wat is uw naam?'
'(Weer onverstaanbaar snel), dat is (fictief, ook snel) Bernhard Otto Otto Marinus Simon Theodoor Anton Marinus.'
'Ehh? Berhard... en dan?'
Met ingehouden irritatie wordt de spelling herhaald.

Tsss. Ik weet niet welk volk hier vertegenwoordigd wordt, maar dit leek niet op Arbeiders.

1 Comments:

At donderdag, augustus 17, 2006 1:56:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

Een reactie posten

<< Home