zondag, mei 28, 2006

Als een kind (+ update)

Ik wil zien of er geen planten zijn omgewaaid, zonder de terrasdeur open te doen. Mijn hoofd krijgt van mijn ogen de opdracht iets naar voren gaan, want zo zien ze niets.

Donk!

Als een kind stoot ik mijn hoofd tegen de muur naast de deur. Ik hoor mijn tanden op elkaar klapperen. Tsssss. Die muur staat er al een tijdje...

update, maandag 13.38 uur:
Het zal u boeien, maar vandaag werd ik zelfs áángevallen door diezelfde deur. Ik kwam omhoog en tegelijk waaide de (behoorlijk zware) deur open. Donk! Alleen dan harder. Ik meende toch even een seconde van de wereld te zijn.

Tssss. Da's twee keer.

2 Comments:

At dinsdag, mei 30, 2006 8:42:00 p.m., Blogger filospinz said...

Een ezel.. Of is dat cliche :)

 
At dinsdag, mei 30, 2006 9:18:00 p.m., Blogger neems said...

Ia ia ia, hoe cliché dan ook, twee keer je hoofd stoten tegen dezelfde deur, vraágt om clichés.

 

Een reactie posten

<< Home