donderdag, mei 18, 2006

Van friet en cocktails

Friet en Meet: Lennard, bewegende, Adriana en Neems.

Laat ik beginnen met de ster van Lennard. Die was in het echt boven verwachting. Zonder problemen liet Lennard het toe dat er te pas en te onpas aan werd gefrunninkt. Vooral door Adriana.

Maar het officiële verslag vindt u natuurlijk op het Frietlog.

Minder was dat, nadat Lennard en ik vrolijk aan mochten schuiven bij bewegende en Adriana, hij wél een cadeautje van ze kreeg en ik niet.

(De ster van Lennard, mét cadeau én cocktail)

Maar ik moet snel even gaan lezen wat de anderen allemaal voor moois hebben geschreven, want ik val net binnen.

Doing!

Er is hard gelachen, kan ik u zeggen.

20 Comments:

At donderdag, mei 18, 2006 10:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is inderdaad een bijzonder fraaie Ster.

* bestudeert kiekje nader *

Zien jullie dat? Lennard zit z'n spierballen op te pompen voor de foto.

 
At donderdag, mei 18, 2006 10:47:00 p.m., Blogger neems said...

Die heb ik erbij gephotoshopt. Da's puur nep.

 
At donderdag, mei 18, 2006 10:54:00 p.m., Blogger neems said...

Er wordt al genoeg opgeschept over je ster. Zie Leez bijvoorbeeld... Dat heb jij weer.

 
At donderdag, mei 18, 2006 10:57:00 p.m., Blogger neems said...

Dat belastende bewijsmateriaal, trouwens, is verzonden naar deze en gene. Een terugweg is er dus niet.

 
At donderdag, mei 18, 2006 11:15:00 p.m., Blogger Eduardo said...

* is nog steeds stínkend jaRoers *

Die ster heb nimmer mogen aanschouwen, in verband met een zogenoemde wasbeurt.

* snottert hemel ten aarde *

Maaarrreeehhh...

...mail jij het zooitje, of moet ik dat doen, Lnnrd?

En Neems, voor deze ongevraagde spam, u bent uitgenodigd en kijkt u even rechts naar de links.

 
At donderdag, mei 18, 2006 11:22:00 p.m., Blogger neems said...

Ik zit helemaal te kijken man... zometeen gaat die teller over de tien!

* ontkurkt het één en ander *

 
At vrijdag, mei 19, 2006 11:18:00 a.m., Blogger neems said...

Ook een goedemorgen Leez. En iedereen natuurlijk.

Rabbits rule. De mijne was gisterenavond helemaal zeiknat van de regen. En hij wou zélf niet naar binnen. Stond ik daar met mijn doorweekte haar en shirt. Volgens mij deed tie het erom.

Maar bijtende katers... dat zal wel liefde zijn. Hoewel, degene die ik soms heb weer helemaal niet lijken op liefde.

 
At vrijdag, mei 19, 2006 1:23:00 p.m., Blogger neems said...

Eén is toch best leuk?

Moet je wel je kabels in beton laten gieten en je planten aan het plafond bevestigen. Maar verder... niets dan lof.

 
At vrijdag, mei 19, 2006 3:25:00 p.m., Blogger neems said...

Wat tie moet kosten, of wat tie inmiddels al gekost heeft?

Zo'n kater ging bij mij door de vegasalade. Maar dat is makkelijk lullen voor mij. Ik heb zo'n kater niet. En als ik hem wel had, verzon ik wel een andere smoes.

 
At vrijdag, mei 19, 2006 4:21:00 p.m., Blogger Eduardo said...

Heeft er iemand nog een stukje konijn over? Ik ga zondag namelijk paella maken.

 
At vrijdag, mei 19, 2006 4:35:00 p.m., Blogger neems said...

€ 7,34 voor een kilo in de Makrofolder van deze week! Maarre, paella is toch met kip?

 
At zaterdag, mei 20, 2006 5:30:00 p.m., Blogger neems said...

Toen hier ook nog een kat rondliep, was die duidelijk de baas. Hier en daar een tik, en klaar. Het konijn op zijn beurt, had er helemaal poep aan.

Een kat kost veel meer, qua dokter. Maar die gaat ook langer mee. Maar als het aan de dierendokter ligt, kosten ze evenveel.

Het konijn kreeg gisteren nog post van de dok. Of hij mij even duidelijk wilde maken dat het tijd was voor some injections.

Nou, ik dacht het niet. In het wild komen er ook geen injecties aan te pas. Dát zal ik het konijn laten terugschrijven.

 
At zaterdag, mei 20, 2006 5:40:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Uhm ja, hallo! Dit soort verhalen horen natuurlijk thuis op het konijnenlog!

 
At zaterdag, mei 20, 2006 6:00:00 p.m., Blogger neems said...

Wie wil wat? Ik heb bier, rum, iets marokkaans, ehm. Nog veel meer.

Zeg het maar!

 
At zaterdag, mei 20, 2006 6:13:00 p.m., Blogger neems said...

Draait zich om, roept naar twintig kamermeisjes:

Eén, ehm, laten we het een Scotch noemen, voor mevrouw Leez.

 
At zondag, mei 21, 2006 2:04:00 p.m., Blogger neems said...

Nou, zeker, lieve Leez. Ik had niet durven hopen dat de 15 gepasseerd zou worden. Een absoluut record! En dat met allemaal gezellige babbels... waarvan veel van u.

 
At zondag, mei 21, 2006 2:29:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Me dunkt, we gaan door tot en met de 38 comments. Dan zitten we op onze gezamenlijke leeftijd. Dat is pas gezellig!

 
At zondag, mei 21, 2006 3:02:00 p.m., Blogger neems said...

hehehe, deal.

Who's nxt?

 
At dinsdag, mei 23, 2006 10:03:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat was hier wel erg gezellig ! Ik ben net te laat, me dunkt ...

 
At dinsdag, mei 23, 2006 3:39:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Komt u rustig nog eens terug, heer Nathan. Het zou bést wel eens vaker kunnen gaan gebeuren.

 

Een reactie posten

<< Home