maandag, mei 15, 2006

Ongeveer precies

Potverdrie. Ik ben geen boekhouder en toch zit ik op een rekenmachine te timmeren als een volleerd accountant. Nou ja, volleerd... als dát zo was, duurde het niet zo lang.

En alles moet precies kloppen natuurlijk, wat helemaal tegen mijn wezen ingaat. Want 995,14 is normaal 1000. Maar als ik dat nu doe, komt er gezeik van. Die waarschuwing kreeg ik al mee.

Zo heb ik eens een konijnenhok getimmerd. Op het oog zag het er prima uit: alles sloot, liep niet klem en was waterdicht. Helemaal naar mijn zin. Maar als u er een meetlat bij had gehouden...

2 Comments:

At maandag, mei 15, 2006 3:50:00 p.m., Blogger neems said...

Hahaha, dat zou best wel eens kunnen.

 
At donderdag, mei 18, 2006 5:09:00 p.m., Blogger Eduardo said...

Nee, € 7,34, dát is een mooi bedrag.

 

Een reactie posten

<< Home