dinsdag, mei 02, 2006

Geen haast

Aan de tekentafel in mijn hoofd wordt hard gewerkt. Ik lijk wel een binnenhuisarchitect. Een nieuwe indeling is nodig om alles efficienter te maken. Mijn digitale muziekcollectie is nu onbereikbaar voor mijn analoge stereo. En omdat muziek belangrijk is, moet dat veranderen.

Kabels bijtrekken bijvoorbeeld, wat ik nog nooit heb gedaan. Of een tafel schuren, om computers op te stallen. Ik teken er al ruim een week aan, en echt opgeschoten ben ik nog niet. Maar het heeft ook geen haast.

Dat is wel lekker. Met een vrije vrijdag op komst, en sowieso, heeft niets meer haast. Ik ga nu dan ook een mooi boek lezen op het balkon. In de zon. Met een groot glas water.

Fijn, geen haast.

1 Comments:

At woensdag, mei 03, 2006 3:38:00 p.m., Blogger filospinz said...

Geen haast is vooral fijn als je af en toe wél haast hebt. Net als dat vrije tijd pas echt heel fijn is als je het druk hebt

 

Een reactie posten

<< Home