dinsdag, april 18, 2006

Abortus

Herman zegt:

'Wat ik zeker wél ga missen, is de kat. Want die neemt zij mee. En onbewust weet dat beest dat er iets staat te gebeuren. Hij miauwt tien keer vaker, is veel meer in beweging en de keren dat ik hem superontspannen heb zien liggen, de laatste tijd, zijn op één hand te tellen.'

'Wees blij dat je geen kinderen hebt.'

'Ja, dat zegt iedereen, en natuurlijk is het niet hetzelfde maar het voelt wél hetzelfde! En daarbij kan ik de kat niet bellen als ik hem mis, een kind wel.'

Het moment begint duidelijk dichterbij te komen.

3 Comments:

At woensdag, april 19, 2006 12:20:00 a.m., Blogger neems said...

Ik één. Hij is alleen geen albino. Maar heeft wel hangoren. En dat zorgen doe ik dan ook. Straks. Eh, binnenkort. Met al dat hooi enzo.

Dat wordt lachen.

Vrees ik.

 
At woensdag, april 19, 2006 1:57:00 p.m., Blogger filospinz said...

Sterke titel :)

 
At woensdag, april 19, 2006 4:33:00 p.m., Blogger neems said...

:-) dank je!!

 

Een reactie posten

<< Home