donderdag, april 06, 2006

Halfvol

Herman loopt binnen en zegt:

'Ik ben uitgeteld. Alsof ik de hele week aan één stuk op mijn poten heb gestaan, man. Wat overigens de werkelijkheid aardig benadert.'

Hij is aan het werk, regelt een vliegticket, ziet zijn huis vol dozen, gaat naar concerten, houdt facts and fiction uit elkaar, denkt aan zijn toekomst...

'Maar die ticket brengt een datum mee. Een deadline. Hard, maar daar kan ik wel mee omgaan.'

Als hij opstaat en weggaat, is zijn glas nog halfvol.

Typisch Herman.

2 Comments:

At vrijdag, april 07, 2006 12:17:00 p.m., Blogger neems said...

Yeah, that's the spirit. Ik denk dat Herman en jij elkaar wel liggen. Ik sleep hem mee naar een toekomstige meet en friet.

 
At zondag, april 09, 2006 6:20:00 p.m., Blogger Eduardo said...

En het regent...

...zonnestralen.

Herman komt er wel!

 

Een reactie posten

<< Home