maandag, april 03, 2006

Gemaakte vriendelijkheid

'Goedenmorgen, met Neems. Ik wil...'
'Goedenmorgen Neems.'
'Ja, goedenmorgen. Ik wil het een en ander laten vervoeren.'
'Dat kan Neems. Bent u een bedrijf of particulier?'
'Particulier, in dit geval.'
'Sorry Neems, maar wij vervoeren alleen voor bedrijven.'
'Dan doen we het via het bedrijf.'
'Oke. Mag ik je vragen, Neems, om welk gewicht het gaat?'
'Ik schat 250 kilo.'
'En ga je vaker dingen laten verzenden?'
'Eh, nou, ik hoop het niet, nee.'
'Dan zou ik, als ik jou was Neems, verder zoeken, want wij zijn geen verhuisbedrijf.'

Tssss. Op naar de volgende.

3 Comments:

At dinsdag, april 04, 2006 12:01:00 p.m., Blogger filospinz said...

250 kilo, hm.. Je wilt een drietal niet al te grote bodyguards laten vervoeren?

 
At dinsdag, april 04, 2006 1:22:00 p.m., Blogger neems said...

Eh, nee, één. En daar wat doosjes van.

 
At zaterdag, mei 20, 2006 3:14:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

 

Een reactie posten

<< Home