vrijdag, april 21, 2006

Just do it

'Denk aan de hortentias, die worden straks groot. En deze aarde gewoon watergeven, want daar komen ook bloemen uit. En kijk, hier, zie je? In deze bak komt al wat.

Wil jij deze Italiaanse tijdschriften? Zal ik ze aan H. geven? Die houdt wel van Italië.

(Lachend) De vriezer is bijna leeg.

Het konijn is gewend om acht uur te eten. En stuur me wat foto's van hem. Ook van de bloemen. Hij mag ze niet eten he.

Had ik je het nummer van mijn zus al gegeven?

Ga je het huis nog verven?'


Herman heeft de komende tijd genoeg om over na te denken.

1 Comments:

At dinsdag, april 25, 2006 1:34:00 a.m., Blogger neems said...

Lachen helpt! Ik voel het.

En het zou exxen verboden moeten worden zich te bemoeien met hun ex. Daar zijn ze ex voor.

 

Een reactie posten

<< Home