donderdag, mei 25, 2006

All the best freaks are here

De behoorlijke boot schommelt in de lentewind, regen slaat in grote hoeveelheden neer op de ruiten en wij 'ruzieën' als groot geworden kinderen. We zijn dol op elkaar.

'Ik wil niet veel zeggen, maar je gaat steeds meer op je vader lijken.'

Tegelijk overhandigt ze me een tupperwarebakje met de klaargemaakte macaroni van vandaag voor morgen.

'Thanks. Dit bakje doet me heel sterk denken aan...'
'Yep.'
'Aha! En jij begint steeds meer op je moeder te lijken!'

4 Comments:

At vrijdag, mei 26, 2006 6:14:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ook. En soep-in-bakjes. En van verjaardagen overgebleven stukken taart.
bewegende z'n moeder geeft altijd appelflappen mee, don't ask me why. Voorts koopt ze van alles wat helemaal niet mag volgens haar dieetgoeroe en vertrekken wij doorgaans uit het E'hovense met tassen vol van dat gekochte.

 
At vrijdag, mei 26, 2006 10:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

'Put the freaks up front' is ook een leuk nummer trouwens.
Ik verveel me, zullen we naar een feestje gaan.....

 
At zaterdag, mei 27, 2006 1:52:00 p.m., Blogger neems said...

Als jij niet zo neuselijk zou snotteren, záten we op een feestje.

 
At zaterdag, mei 27, 2006 1:54:00 p.m., Blogger neems said...

Ik vraag me af, wat ik nu met dat lege bakje moet doen. Moet het terug naar zus M. of naar moeder C.?

 

Een reactie posten

<< Home