donderdag, juni 15, 2006

Toekomstvoorspelling

Voor de zoveelste keer:

'De verwarming is uitgevallen, en dus ook het warme water.'
Hij weet precies waar de ketel staat en begint te schroeven.
'Heee... Als ik de stekker in dit stopcontact doe, werkt het wel. Da's vreemd.'
'Zal ik zeggen wat er moet gebeuren, zonder me ermee te willen bemoeien?'
Hij kijkt me aan.
'De printplaat moet worden vervangen.'
Hij probeert nog iets, schroeft nog wat en geeft me gelijk.
'Ik weet het, omdat het elke keer zo is.'
'Maar die print heb ik niet bij me.'

Hij belt zijn zaak.

'Morgenochtend, acht uur, kom ik terug om de print erin te zetten.'

Ik weet nu al dat over een tijdje de nog te plaatsen print, er weer uit ligt. Maar leg dat maar eens uit, zonder betweterig over te komen.

2 Comments:

At zondag, augustus 13, 2006 5:22:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 
At vrijdag, augustus 18, 2006 8:39:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Een reactie posten

<< Home