zaterdag, juni 24, 2006

Not a clou

We staan op hun boot. We hebben gegeten en Hij kan zich niet meer beheersen, springt van boord en klimt in zijn nieuwste aanwinst, een zodiac. Wanneer hij er eenmaal in zit, kijkt ie trots omhoog naar ons. Terwijl hij start, zegt zij iets raars. Iets grappigs. Een verspreking, en we lachen keihard.

'Dat is iets voor mijn blog!'

Dat zei ik nog. Dat herinner ik me. Maar waar ik het heb opgeslagen... dat is een goeie.

Waar zit ik toch met mijn hoofd?

Een beetje een mop zonder clou, maar als ik het weet, ga ik het u vertellen.

3 Comments:

At maandag, augustus 07, 2006 5:47:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At zaterdag, augustus 12, 2006 1:08:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 
At donderdag, augustus 17, 2006 7:29:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

Een reactie posten

<< Home