maandag, juni 19, 2006

Acht procent Re-stocking Feed?

'Nog een ogenblik geduld, alstublieft. Al onze medewerkers zijn in gesprek.'

En dat al 21 minuten lang. U denkt: gooi 'm erop man. Maar ik wil ze testen, in verband met toekomstaankopen.

Ik kocht vrijdag computergeheugen: 'Dit past, meneer. Geen probleem.'
Nou, niet dus. En daar bel ik nu over. Ik wil weten of ze het goede geheugen op voorraad hebben, want anders rijd ik er nog voor niks heen ook. En hebben ze het niet, kunnen ze het bestellen. Het geld is toch al uitgegeven.

Maar als je zó lang moet wachten voor je aan de beurt bent, dan zijn er nogal wat mensen die iets te klagen hebben. En de service is in het afgelopen jaar alleen maar slechter is geworden. Lang wachten in de winkel, de voorraad in de computer klopt niet met de werkelijkheid, foute adviezen...

Ah... verbinding.

'(...) Dan komt er wel 8% re-stocking feed bij. Re-stocking feed, zijn de kosten die het met zich mee brengt om het artikel te ruilen.'
'Maar ik heb toch niet om verkeerd geheugen gevraagd?'
'Oh ja, da's waar.'
'Kan ik het nu komen ruilen?'
'Ja hoor, eh, geen probleem.'

Op 32 minuten leg ik de telefoon neer...

3 Comments:

At vrijdag, juni 23, 2006 5:51:00 p.m., Blogger Eduardo said...

Toch is een goed geheugen van groot belang, waarde Neems.

Anders zou je wel eens van alles kunnen vergeten, naar mij dunkt.

 
At zaterdag, augustus 12, 2006 10:16:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 
At donderdag, augustus 17, 2006 3:28:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 

Een reactie posten

<< Home