zondag, juni 25, 2006

Deja vu, dreams come true

Zittend op de rand van mijn bed, zoek ik de naam van een vrouw die in mijn droom een lieve rol speelde. Het duurt even maar opeens ik weet het weer! Het is C., van toch dik twee jaar geleden... Vanwaar die droom?

Maar de orde van de dag is streng en de droom raakt kwijt tussen belastingpapieren, enveloppen en rekeningen.

Tegen een uur of vier gaat de telefoon. Het is C.!! Hoe is het mogelijk? Hoe het met me gaat. En dat ze blij is met haar dochtertje. En of ik mijn opleiding al af heb. En een vraag waar ik haar niet mee kan helpen.

Ik was te verbaasd om te vertellen van de droom. Maar ze zou binnenkort mailen. Dan zeg ik het haar. En vaak geloof ik deze dingen niet, maar dit fascineert me.

5 Comments:

At maandag, juni 26, 2006 10:29:00 a.m., Blogger filospinz said...

Geloof je het nu wel? :)

 
At maandag, juni 26, 2006 11:29:00 a.m., Blogger neems said...

Ik zal wel moeten. Maar dan ga ik nooit een cruise maken. Want daar heb ik wel heel enge dingen over gedroomd.

 
At woensdag, augustus 02, 2006 4:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At donderdag, augustus 10, 2006 11:36:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 
At dinsdag, augustus 15, 2006 10:31:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

I like it! Good job. Go on.
»

 

Een reactie posten

<< Home