woensdag, augustus 02, 2006

GPS needed

Wel eens op de Oosterhof in Rotterdam geweest? Wel? Niet? Nou, ik bijna niet. Ik heb er zeker anderhalf uur omheen gereden, om ten einde raad het maar te vragen bij een benzinepomp.

'Hier meteen rechts af en de weg volgen. Dan krijg je vanzelf de borden Oosterhof.'

Dus ik was warm. Maar dat wist ik ook.

De weg gevolgd en op geen van de borden stond Oosterhof. En toch wist ik dat die dame niet loog, want ik herkende de straat en wist dat het hier moest zijn. Maar dat wist ik dus al anderhalf uur. Een andere mevrouw:

'Dan moet je hier draaien en dan rijd je er zo tegenaan.'

Blijkt het ook Alexandrium I te heten. De eikels. Dát had ik wel honderd keer op borden gezien...

2 Comments:

At donderdag, augustus 03, 2006 6:26:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Met de metro ben je er heel snel. Voor de deur! :-)

 
At vrijdag, augustus 04, 2006 11:27:00 p.m., Blogger neems said...

Grrr... dat zegt ze nu!

:-)

 

Een reactie posten

<< Home