woensdag, juli 26, 2006

Waar gaat het over?

Twee prachtige dames houden mij staande. Eén zegt:

'Mag ik u iets vragen?'
'Even dan.'
'Heeft u wel eens gehoord van ...merk...?'
'Nooit van gehoord.'
'Dat kan ook wel, want het is een nieuw bedrijf.'
'Ah.' (ik lach)
'Heeft u kinderen, neefjes, nichtjes of andere kinderen waar u wel eens een cadeautje voor koopt?'
'Nee.'
'Bent u boven de achttien?'
'Eh, bijna.'
Ze blijft serieus.
'Nou, omdat u in ieder geval één vraag met ja, bijna dan, hebt beantwoord, mag ik u deze blablacoupons aanbieden. Maar dan heb ik nog één lastige vraag voor u.'
'Kom maar op.'
'Denkt u er minimaal zes keer per jaar gebruik van te maken?'
'Hahaha, euh, nee.'

Ze kijkt beteurterd. Het is ook veel te warm voor dit soort dingen. En ik heb eigenlijk niet eens gevolgd waar het over ging. Het was een mooie dame. Dat wel.

1 Comments:

At donderdag, juli 27, 2006 9:45:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dus met een ja had je haar onsterfelijk gelukkig kunnen maken? en jij laat zo'n kans zomaar voorbij gaan?
Wat de hitte al niet doen kan...

 

Een reactie posten

<< Home