zaterdag, juli 08, 2006

Konijnenvader

Als konijnenvader zie ik al een week dat de vacht van Ziggy rond zijn bekje nat is. Alsof hij kwijlt. En omdat Ziggy niet echt eenvoudig is op te pakken, en ik maar twee handen heb, kom ik er niet goed achter wat er aan de hand is.

'Dan bel je een dierenarts.'

Ja, maar mijn zorgen komen natuurlijk pas op vrijdagavond. En dan zijn de dierenartsen zelf aan het barbecuen. Dus kijk ik het aan en ben ik maandagochtend de eerste die belt.

Maar het mooie is dat Ziggy weet dat ik het nu weet. Dat geeft hem zichtbaar rust. In mijn konijnenvadersbeleving dan.

2 Comments:

At zaterdag, juli 08, 2006 7:35:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tandjes te lang? Enne neems, zo'n verhaal vertel je natuurlijk beter op konijnen!. Eigenlijk.

Sterkte met uw kwijlertje, hou ons op de hoogte zou ik zeggen!

 
At zondag, juli 09, 2006 1:34:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk ook dat het mijn tanden zijn. Maar maandag gaat Neems bellen om een afspraak voor me te maken met de dierenarts. Een nieuwe, dus best eng.

Wat ik dan allemaal meemaak, zal ik vertellen op het konijnenblog. Da's beloofd.

 

Een reactie posten

<< Home