donderdag, juli 27, 2006

And the guitarman got famous...

Als u eens wilt lachen en iets van gitaristen weet, klik dan eens hier. Het prestigieuze Rolling Stone publiceerde een tijdje terug, deze lijst van honderd beste gitaristen ooit.

Met lachen bedoel ik Kurt Cobain op 12 en David Gilmour van Pink Floyd op 82! Of Eddie van Halen op 70! Blackmore op 55... Wat te denken van John McLaughlin op 49. En Angus Young op 96!! Dat ie er nog in mocht.

Ik heb geen flauw idee hoe deze lijst tot stand is gekomen, maar de mijne zou toch écht anders zijn.

4 Comments:

At donderdag, juli 27, 2006 9:43:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat kun je nou wel zeggen, maar dan wil ik hem zien ook

~zei zij die geen verstand van gitaristen heeft~

 
At donderdag, juli 27, 2006 11:35:00 a.m., Blogger neems said...

Als je klikt op 'hier', komt ie tevoorschijn. Maar dat had je inmiddels zelf al wel gezien.

 
At donderdag, juli 27, 2006 2:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Neehee, ik bedoelde jouw eigen lijst slimmerik

 
At donderdag, juli 27, 2006 2:46:00 p.m., Blogger neems said...

Oh, ok, dat is best een interessante opmerking. Mijn lijstje. Daar moet ik even over nadenken maar dat zal niet heel lang hoeven duren. :-)

Wordt aan gewerkt.

 

Een reactie posten

<< Home