zondag, februari 19, 2006

Postzegelverzamelaars

Vandaag werkt mijn hoofd-e-mail niet. Misschien omdat het zondag is, maar ik dacht dat het internet nooit dicht was. Misschien mijn 'host' wel. Het woord host associeer ik met vriendelijk; kom binnen, iets drinken, kan ik helpen? Maar deze host me iets te vaak dicht, en te weinig vriendelijk.

Een mailtje over een woonadreswijziging werd beantwoord met:
Goedemiddag, Helaas is het niet mogelijk uw adres per email te wijzigen. Vriendelijk verzoeken wij u ons een schriftelijke adreswijziging te doen toekomen op onderstaand adres.

Oftewel, wij zijn dan wel een internetbedrijf, maar mailen kan niet. Ik mail bij wijze van spreken met mijn oma, maar de 'host' wil een brief. Met een postzegel. In een enveloppe, die je in een bus moet gooien.

Ik ga eens informeren hoe ze mijn opzegging willen ontvangen.

1 Comments:

At maandag, februari 20, 2006 12:34:00 a.m., Blogger neems said...

Shit. Eh...

*beitelt boodschap op stenen tablet*

 

Een reactie posten

<< Home