maandag, december 12, 2005

Leven-sloop

Bij de post een reclamekaart:

"Ga vóór (datum) naar www.(site).nl en geef je op voor levensloop."

Als ik meedoe ontvang ik een bon voor een gratis kerstboom óf iets anders ter waarde van 15 euro.

a. "...geef je op voor levensloop". Eh...? Wat is levensloop in dit verband? Mijn leven loopt toch al? Of staat er leven-sloop? Ah, nee wacht, hier staat het: "Levensloop is dé manier om meer vrije tijd te krijgen." Ach sooo.
2. Een kerstboom voor 15 euro? Zeker af te halen na 3 januari?

4 Comments:

At maandag, december 12, 2005 3:27:00 p.m., Blogger neems said...

Een collega fluisterde me toe dat je dan ongeveer 12 minuten eerder kan stoppen met werken. En da's niet veel op een heel leven wat bestaat uit zo'n 42 miljoen minuten. Zeg maar een fractie.

 
At dinsdag, december 13, 2005 6:02:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Voordat ik m'n leven sloop met bedenken hoe m'n leven loopt,heb ik maar een nieuwe hobby genomen;
zit tegenwoordig op Origano;je weet wel: Japans kruidenvouwen!
Daar kom ik die 12 minuten wel mee door.
Gr.
Paul

 
At woensdag, december 14, 2005 11:32:00 a.m., Blogger neems said...

Ik word altijd een beetje onwel van kruidenvouwen. Tenminste, als het om Japanse gaat. Nederlandse kruiden daarentegen, vouw ik best graag. Maar het eindigt altijd weer met de hele zooi in de brand steken. Ik weet niet wat dat is.

 
At woensdag, december 14, 2005 1:24:00 p.m., Blogger Eduardo said...

Nee, dan origasmes.

Daar kom ik ook mijn tijd wel mee door.

 

Een reactie posten

<< Home