vrijdag, december 02, 2005

Muziek terwijl u werkt

Met muren van een dik soort krantenpapier, hoor ik vanachter mijn werkcomputer de buurvrouw zingen. Soms een zin, soms een paar meer, maar steeds met een passionele uitbundigheid. Niet van dat lullige geneurie, waar Nederlanders patent op hebben, of a-ritmisch meetikken. Nee, hatsa, eruit die brul.

En dat alleen al grijp ik als reden om niet op te staan met de vraag of ze haar kop wil houden, want werkblablabla. Ik betrap me erop dat ik zelfs probeer te achterhalen wát ze zingt. En als ze niet zingt, hoop ik dat er snel weer een zin op de radio is, die ze weer wél meezingt. Ze is gewoon vrolijk. Mooi toch? Live and let live!

4 Comments:

At vrijdag, december 02, 2005 10:38:00 p.m., Blogger filospinz said...

Jaaa! Zou mijn buurman ook zo over mij denken? Hm..

 
At vrijdag, december 02, 2005 10:47:00 p.m., Blogger neems said...

Dat ligt in hoge mate aan wat u ten gehore brengt. Maar misschien zelfs meer nog hoé u dat doet.

 
At vrijdag, december 02, 2005 11:42:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

test

 
At vrijdag, december 02, 2005 11:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk zo'n Buuv, Neems

 

Een reactie posten

<< Home