maandag, november 21, 2005

Prutsers

Stem: 'De gemiddelde wachttijd bedraagt drie minuten. Een ogenblik geduld alstublieft'
'Al onze medewerkers zijn ingesprek. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen'
Vier minuten.
'Al onze medewerkers zijn ingesprek. Een ogenblik geduld alstublieft'
En nog acht varianten met dezelfde woorden.
Negen minuten.
'Goedemiddag. Waarmee kan ik u van dienst zijn'
Alles wat ik inmiddels wil gaan zeggen, zeg ik maar niet. Geen onvertogen woord. Ik houd me aan mijn plan van negen minuten geleden.

Maar wat voor prutsbedrijf ben je, als zoveel klanten bellen dat het bijna tien minuten duurt voordat iemand opneemt?

3 Comments:

At dinsdag, november 22, 2005 10:16:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Bij sommige bedrijven krijg je te horen dat alle lijnen bezet zijn, bel op een later tijdstip nog eens terug. Dat zijn geen prutsers, dat is onbeschoft.

 
At dinsdag, november 22, 2005 10:22:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dan heet je al snel Belastingdienst of Essent. Daar leg je met liefde een bommetje onder

 
At dinsdag, november 22, 2005 3:59:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Of Het Net: die laten je voor de prijs van een uurtje parkeren in Amsterdam weten dat ze je niet gaan helpen en nu de verbinding verbreken.

 

Een reactie posten

<< Home