zaterdag, november 12, 2005

Rotzooi

Zo. Een mooi dagje om de rotzooi eens op te ruimen. Stapels papieren die moeten weggegooid of opgeborgen in mappen, cd's zonder hoesje, geleende dingen, honderduizend lange haren van de langharige kat, overbodige autosleutels... Wat een kolerezooi.

Ik zit er middenin, zo halverwege, het kritische punt. Overal stapeltjes om me heen. Nadenken over bewaren of weggooien. Een stuk lastiger dan toen ik eraan begon, want dan kan alles nog weg.

En dat dan met de oudste plaat van Sisters of Mercy op de achtergrond. Waarom weet ik eigenlijk ook niet, want ik ben best blij. Over niet al te lange tijd schakel ik dan ook over op dEUS. Die moet ik leren kennen van vriendin H. En terecht.

Dus.

Oja.

Ehm.

Waar was ik?

1 Comments:

At zondag, november 13, 2005 11:48:00 p.m., Blogger neems said...

Nou, het ergste is me gelukt. Ik noem het zelfs klaar. Maar écht opgeruimd kan ik het niet noemen. Qua papieren, ja, die liggen nu allemaal op een hoop naar het plafond te staren. Te wachten op een oordeel, wat ook nog wel weer op zich gaat laten wachten. Maar andere dingen zijn alleen verschoven. Dat de zooi wat minder lijkt.

Maar wel steeds met die ouwe muziek aan.

* zingt*
'First and last and always mine'

Alsof dat het opruimen makkelijker maakt.

 

Een reactie posten

<< Home