dinsdag, november 01, 2005

Live op twee netten

Tijdens de lunch op mijn vrije dagje gekeken naar de aankomst van Poetin. Live. Op twee netten (...). De afstandsbediening voor mezelf verstopt en zonder interupties kijken. Figuurlijk geboeid zien wat er te zien valt.

Nou: een vliegtuigtrap. Mannen die die trap precies moeten laten aansluiten op het vliegtuig. Een vliegtuigtrap. Mannen bezig met de vliegtuigtrap. Een achteruitkijkspiegel op een vliegtuigtrap. Minutenlang hetzelfde shot. Hij zal er toch wel inzitten? Boeiend. Op twee netten dus. Eh, een afstandsbediening is écht onmisbaar.

Ik ga maar eens genieten van de mooie novemberwolken die sierlijk voorbijtrekken. Ook live.

2 Comments:

At dinsdag, november 01, 2005 4:49:00 p.m., Blogger Unknown said...

Ik heb op ALLE netten ruis. Gisteren een monteur uitgelegd dat ik had geconstateerd dat het wel de kabel van de meterkast naar de wanddoos moest zijn.

Hij heeft alle stekkers en wanddozen overnieuw gemaakt en vervangen en wilde toch wel graag de TV naar de gang rijden om te kijken of het rechtstreeks beter was, zonder sneeuw (zoals boven...)

Het kón de kabel niet zijn. Daar kan niks aan stuk. Maar de eindconclusie van de beste man was "het moet de kabel van de meterkast naar de wanddoos zijn".

Ook een manier om een uur voor de televisie te besteden.

Morgen komt er een Stefan een nieuwe kabel trekken. Wat al met al mijn verzoek was, wat aanleiding was voor het langskomen van de monteur.

Maar dat verder geheel terzijde.

 
At dinsdag, november 01, 2005 5:42:00 p.m., Blogger neems said...

Een typisch Gammaverhaal. Praxis in dit geval.

'Hebt u ook huppeldepupdingeskit?'
'Uh, even navragen'
Ondertussen vind ik wat ik zoek en lees aandachtig de veel te kleine lettertjes op de verpakking.
'Meneer? Nee, dat hebben we niet'

In Huize Neems kan er héél wat stuk aan een kabel, maar daarvoor heb ik dan ook een konijn. Voor hem is élke kabel is een lekker hapje.

Ik hoop dat Der Stefan het mysterie kan oplossen. Of desnoods Der Harry raadpflegen.

 

Een reactie posten

<< Home