zaterdag, oktober 15, 2005

Kleptomaniac

Ik ben ziek. Spiegisch. Ik steel aanstekers. En niet incidenteel. Al jaren. Ik moet mijzelf behandeld.

Ik zal onbewust angst hebben zonder aansteker te zitten. Dan nog liever geen sigaret. Die kun je bietsen, desnoods van een voorbijganger, maar een aansteker moet je zélf hebben. Twee mensen zitten al achter me aan.










Eerst mijn vader, omdat ik zijn tweede van deze week probeerde te pikken (die gewoon sprekend leek op die andere die ik me al had toegeigend). Later vriendin H. per mail grappend: 'Help me er aan herinneren dat ik volgende keer een aansteker koop, dan heb jij weer wat om mee te jatten... :-)'

En ik schaam me er niet eens voor. Achteloos leg ik de gejatte aansteker van mijn vader op tafel, bijna naast mijn nieuwe prooi, alsof ie van mij is. Geen spier vertrek ik als ik hem gebruik. En vrolijk lachend steek ik hem in mijn zak... Bij vriendin H. evenzo. Een zoen, een dag en weg is tie.

Als kerstmis er dan toch aankomt, vraag ik maar een doos aanstekers. Ik hoop dat dat helpt.

2 Comments:

At zaterdag, oktober 15, 2005 9:47:00 p.m., Blogger neems said...

Tsss, een spammert. Niet op letten.

 
At dinsdag, november 01, 2005 4:51:00 p.m., Blogger Unknown said...

Als we elkaar ontmoeten zal ik je de onvervalste VRTJ? aansteker van De CommunicatieGarage doen toekomen.

O wacht. Dat gaat dan vanzelf.
Enne, je kunt die spammers wegknikkeren met dat vuilnisbakje wat jij wel ziet.

Als het goed is.

 

Een reactie posten

<< Home