donderdag, oktober 06, 2005

In de hoek

Ik linkspam ook eens. Mijn halve adresboek. Dit blog is er om te lezen nietwaar? Niet veel later rolt het eerste onbegrijpende replymailtje binnen. Nattigheid... maar waar? Ik klik zelf op de link, ontsteek in een bulderende lach en sla mijn hand voor mijn ogen. Ongelooflijk! De link die niet klopt. Nl waar Com moet staan. Hoe eenvoudig wou u het hebben?

Een tweede mailtje. 'De link in je handtekening heeft vier W's.' Tssssss.

Als u me zoekt, ik sta in de hoek.










.

1 Comments:

At donderdag, oktober 06, 2005 5:08:00 p.m., Blogger neems said...

Ik heb mijn nederige excuses aangeboden en een nieuwe linkspammail gestuurd. Een mens kan niet zorgvuldig genoeg zijn.

* kijkt op zijn Friesche staartklok *

Ze kunnen elk moment hier zijn.

 

Een reactie posten

<< Home