woensdag, november 02, 2005

Zeepbellen met KPN

'KPN-klanten kunnen tegen een vast tarief onbeperkt bellen naar vaste telefoonnummers in Nederland, tussen zeven uur 's avonds en acht uur in de ochtend, en in het weekeinde. Uitgezonderd internet- en servicenummers. ' (bron: Telegraaf)

Volgens mijn bescheiden mening kost dat bellen al helemaal geen reet meer voor de KPN. Maar wat wél geld kost, is bellen naar mobiele nummers en het buitenland. Dáár hoor ik ze nooit over. Ook niet toen ze me pas ongelegen belden om te vertellen dat ik weet-ik-hoeveel gratis belminuten had opgebouwd.

'Nee meneer, alleen vaste nummers in Nederland en de minuten heeft u al. Die zijn van u'
'Als ze dan toch van mij zijn en ik kan ze niet inzetten waar ik vind dat ik ze moet gebruiken, stort dan het bedrag maar op mijn rekening'
Ze was er even stil van.
'Nee, dat gaat niet'
'Maar het zijn toch mijn minuten?'
'Zeker'
'Maar ik kan er dus he-le-maal niks mee'
'Dat zijn uw woorden'
'Ja, je zal er een mening op na durven houden, met zo'n zeepbel in de aanbieding'
'Ik denk dat wij dit gesprek beter kunnen beeindigen'
'Dit was op úw kosten he'
tutututututu...

1 Comments:

At woensdag, november 02, 2005 11:35:00 p.m., Blogger neems said...

Ken joe riet it? Deaths nice. Mabie if I really, en i bedoel riellie, nothing els to do have, I come and teek een loek on your blok. Butt I onderstand death your (hoe zeggie dat, oja...) Duts is many better den mine Engelsh. Cheers!

 

Een reactie posten

<< Home