dinsdag, juli 17, 2007

Oorverdovend

Het is de laatste tijd wat stil hier, om niet te zeggen oorverdovend. En jazeker, ik zal mij weder vaker laten horen. Andere ook leuke bezigheden noopte mij tot minder schrijven. Een fijn fotoreisje door oostelijk Europa bijvoorbeeld. U hoort mij niet klagen over slecht weer. Of over gebrek aan leuk.

En, dat ook, ik raakte wat uitgekeken op mijn eigen schrijfsels. Daar doe je niks aan. Het was zo erg dat ik uw reacties pas pas las. Ik schaam mij diep. Maar die mijn hart verwarmde natuurlijk, want gemist worden doe je door vrienden. Virtueel, zoals Lennard al mooi verwoorde, maar toch.

Om het kort te houden, fijn dat u er nog bent. Ik neem mijn plaats weer in. In alle rust.

Labels:

3 Comments:

At donderdag, juli 19, 2007 9:16:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ha! Goed dat u er weer bent! Natuurlijk ben ik licht jaloers op uw reisje door het oosten van Europa. Vertelt u eens, hoe was het?

 
At dinsdag, augustus 07, 2007 10:10:00 a.m., Blogger Eduardo said...

Waarde Neems, ik weet dondersgoed wat u bedoelt. Maar goed, Eduardo's is ook weer up and running.

 
At dinsdag, augustus 07, 2007 10:55:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ah gelukkig, ze hebben je vrijgelaten. Nu was ik even weg, maar zoals je ziet...tadaaaa

 

Een reactie posten

<< Home