vrijdag, oktober 06, 2006

Jezus, de C6

Omdat ik toch bij de dealer moest zijn, wilde ik wel even in de nieuwe Citroën C6 zitten. De C6 is de opvolger van de XM. En omdat de buitenkant zeker geen liefde op het eerste gezicht was, hing mijn waardering af van de binnenkant.

Nou... petje af. Net een controlekamer van een fabriek. Voor álles een lampje. Maar ook ruim, geavanceerd, overzichtelijk, met zes versnellingen... Kortom, doet u mij er toch maar één.

'Wat kost 'ie?'
'In deze uitvoering, meneer, 77.000,- euro.'

Ik knik alsof ik zo de bank ga bellen. De verkoper grijnst. Mijn spijkerjack en shirt verraden me.

'Ik denk er nog over, goed?'
'Neem rustig de tijd, meneer.'

Dat zal dus wel over een jaar of vijftien worden.

5 Comments:

At zaterdag, oktober 07, 2006 11:37:00 p.m., Blogger neems said...

Mais non, mon ami. C'est une tres bien Citroën!

 
At zondag, oktober 08, 2006 12:17:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hij komt toch zeker wel met een wielklem in bijpassende kleur he? anders wil ik hem niet.

 
At dinsdag, oktober 10, 2006 10:40:00 p.m., Blogger neems said...

Ze staat er lekker bij he?

 
At dinsdag, oktober 10, 2006 10:41:00 p.m., Blogger neems said...

@Marloes: een wielklem in de zin dat als tie van jou is, dat ie ook van jou blijft zeker.

:-)

 
At donderdag, oktober 12, 2006 11:10:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Yep...zoiets.

 

Een reactie posten

<< Home