maandag, oktober 02, 2006

En nou opzouten!

Technische reparaties brengen, zegt het bord waaronder ik wacht tot de conversatie aan mijn linkeroor voorbij is.

Man: '...Dit ding is gebracht door mijn andere zoon.'
Vrouw: 'Vorige week dinsdag.'
Man: 'Woensdag.'
Vrouw: 'Dinsdag.'
Verkoper: 'Laten we hierheen lopen, dan sluiten we het apparaat gewoon even opnieuw aan.'
Man: 'Woensdag.'
Vrouw: 'Dinsdag, en trouwens,' richt de vrouw zich tot de verkoper, 'het was onze oudste zoon...'

Tijd verstrijkt. Eindelijk ben ik aan de beurt. Ik zie ze veilig langs het raam weglopen. De verkoper kijkt me aan en draait zijn ogen ten hemel.

'Het is nu half vier. En ze zaten hier al vanaf vanmorgen!'

1 Comments:

At woensdag, oktober 04, 2006 9:01:00 p.m., Blogger neems said...

Ik meen van wel. Het zou me niet verbazen als ze de dag erna weer terug gingen komen...

Mijn apparaat duurt nog even.

 

Een reactie posten

<< Home