vrijdag, september 15, 2006

Met een hondje

Herman belt:

‘Ik ben verliefd of zoiets.’
‘Hey! Gaaf! Opeens? Op wie?’
‘Weet ik niet.’
‘Hoezo, weet ik niet?’
‘Ik ken haar niet.’
‘Zo. Een waanvoorstelling? Zit er nog iets in de fles?’
‘Lul! Ze loopt steeds langs met een hondje en via via weet ik wel wie ze is, maar ja, wat nu?’
‘Bellen.’
‘Heb jij haar telefoonnummer dan?’
‘Van iemand die jij niet kent? Natuurlijk joh.’
‘Fijne gozer ben jij.’
‘Ga nou maar lekker kijken of ze niet toevallig langs loopt.’
‘Aan jou heb ik ook geen reet', en hij roept nog iets onverstaanbaars.
Ik moet lachen.

Ik ken Herman al een tijdje.

5 Comments:

At zaterdag, september 16, 2006 10:53:00 p.m., Blogger filospinz said...

'ik ken herman al een tijdje..'
..dus je weet wat er komen gaat?

 
At zondag, september 17, 2006 4:19:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als je Herman nou eens een hondje cadeau doet?

 
At zondag, september 17, 2006 8:47:00 p.m., Blogger neems said...

@Leez: ik hou van blije mensen, dus zeker heerlijk. Maar nu het contact nog.

@Filospinz: nee, ik kan hem inschatten qua humor. En hij mij.

@Marloes: dat zou leuk zijn als ze meteen gaan trouwen en elkaar nooit meer loslaten. Maar misschien kan ik er één lenen voor hem.

 
At zondag, september 17, 2006 9:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gelijk bezwangeren, is ook een hele postmoderne variant.....

 
At maandag, september 18, 2006 10:21:00 a.m., Blogger neems said...

He, Lennard, dat klinkt als een succesformule!

 

Een reactie posten

<< Home