zondag, december 03, 2006

Kunt u mij de weg naar...

Ik rijd met drie dames in het donker verdwaald langs idyllische huisjes en mooie watertjes, als plotseling een vrouw met een witte wolf en een heel klein hondje voor ons opdoemt. Ik stop, stap uit en vraag haar de weg uit dit doolhof. Met één oog op de wolf hoor ik haar zeggen dat we drie keer links moeten en dan, bij de stoplichten, drie keer rechts. Het is als in Twin Peaks. Ik wijs nog vragend op het bord 'Wijk Uit'. Ze lacht, ik stap in maar verdwaal nog dieper.

Eindelijk zien we op groezelige, verweerde borden Wateringen, of all places.

We zijn er.

Echt.

Labels:

2 Comments:

At maandag, december 04, 2006 3:12:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wateringen, het klinkt al zo zompig.

 
At woensdag, december 06, 2006 7:40:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heel lang geleden heb ik nog eens een half jaartje in Wateringen gewerkt. It's the end of the world as we know it.

 

Een reactie posten

<< Home