woensdag, februari 01, 2006

Ideale spray

Onverwachte vertraging zit hem in ruitenkrabben. Het liefst zo tegen de grens van te laat zijn. Auto starten, verwarming op tien, achterruitverwarming aan en krabben maar met al dat ijs op je vingers. Terwijl ik bezig ben, realiseer ik me dat ik érgens van die handige spray heb, waardoor het ijs in een oogwenk verdwijnt als sneeuw voor de zon. Of sneller.

Zo'n spray koop je alvast in de zomer, da's handig, om het vervolgens in een grote doos in de berging te gooien. Want voor die paar dagen per jaar dat je het nodig hebt, wil je dat niet bij elke bocht onder je stoel hebben rollen.

Gevolg is dat als je in de vrieskou staat te krabben, bedenkt dat die handige spray érgens in een doos in de berging moet liggen en dat dit nou precies één van die paar dagen is, waarop je het wel nodig hebt. En tijd om alle dozen in de berging open te maken, is er niet, want de tijd stond al te dringen. Hmmmmm. Dat kan handiger.

Als ik het niet vergeet, zal ik vanmiddag eens gaan zoeken. Zul je zien dat dit de laatste dag van het jaar was, waarop 's nachts de autoruiten bevriezen.

2 Comments:

At woensdag, februari 01, 2006 1:59:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zet je auto in de berging!

 
At woensdag, februari 01, 2006 2:46:00 p.m., Blogger neems said...

En dan de spray in het parkeervak. Hmmmm. Is te proberen.

 

Een reactie posten

<< Home