vrijdag, januari 06, 2006

Barroom boogie

Stel, je kent de Amerikaanse rockband Y&T, die in juni Tilburg aandoet. In hun ruim dertig-jarige bestaan hebben ze voor de liefhebber best een paar leuke liedjes gemaakt. Stel dat je denkt, 'Nou, dan wil ik ze eigenlijk wel eens zien'.

Stel dat je daarna zoiets hebt van, 'Zien, zien, ja, maar niet in mijn up'. Je kent nog een liefhebber die je dan meeneemt en hem/haar het kaartje cadeau doet.

Stel dat je in Rotterdam woont. Da's 160 kilometer heen en weer. Gaan we rekenen:
Kaartje: 28,- x 2 = 56,-
Servicekosten: 3,35 x 2 = 6,70
160 km, 1 op 10 = 16 liter benzine á 1,30 = 20,80
Joe drinkt nog wat: 16,50 (joe moet nog rijden)
Totaal: 100,- euro...

Stel dat joe nog geen bank hebt beroofd...

3 Comments:

At zaterdag, januari 07, 2006 4:15:00 p.m., Blogger neems said...

Dat haal ik nooit met 0,50 euro per maand. Maar als alle concerten die ik ooit heb gezien zo duur waren als dit, had ik ze niet gezien.

* kijkt spaarvarken tóch moordlustig aan*

Maar die van die sponsor vind ik een goeie. Nu er nog een vinden. Of een goede boekhouder. Maar met de opheffing van Lennard, kan ik dat wel schudden.

Ik vrees dat Y&T het zonder mij gaat doen.

 
At zondag, januari 08, 2006 11:39:00 p.m., Blogger neems said...

Ok! Eh...

Verzinnen, ja, hoe ging dat ook al weer...? Oja!

We kunnen A2 posters laten drukken met 'Neems zoekt sponsor - Dokken!' en een gironummer? Of een site opzetten. Or start a religion...

 
At maandag, januari 09, 2006 9:53:00 a.m., Blogger neems said...

Een religie beginnen is zeker het goedkoopst. En met een beetje collecte is 100 euro misschien wel zo bij elkaar.

Kijk zo kom je ergens!

 

Een reactie posten

<< Home