dinsdag, augustus 30, 2005

Mis

Met sommige dagen is iets mis. Bijvoorbeeld met vandaag. Gisteren leuke plannen gemaakt om mezelf al werkend te amuseren onder een stralende zon, maar chronologisch gezien was het al verziekt voor ik wakker werd: de telefoon terwijl ik nog sliep. Brommend kroop ik naar het apparaat toe, maar voor ik er was, hield het gerinkel op: nummer onbekend. Grrrnff... BEL DAN NIET!

Eenmaal uit bed en onderweg naar geïrriteerd, half slaapwandelend het internet op om het laatste nieuws te zien: geen verbinding, die welgesteld een vermogen kost. En niet voor het eerst!

Een uurtje later, na een best heerlijk croissantje en koffie, iemand gebeld die ik met goede bedoelingen een leuke aanbieding had doorgestuurd. ‘Nou, ik werd gék van al die reclames op die site. Ik ben er mee gekapt. Een andere keer gráág maar niet nu. Ik werd er helemaal nerveus van!’

Ik heb mijn leuke plannen voor vandaag maar in de koelkast gezet. Het hoeft blijkbaar niet te regenen om een emmer te laten overlopen.

1 Comments:

At woensdag, augustus 31, 2005 12:23:00 p.m., Blogger neems said...

In deze heb ik het vanochtend gebotvierd op de opnieuw beller in kwestie, een telefonische verkoopmeneer die nu waarschijnlijk nog zit te bibberen. Tenminste, dat hoop ik. Dat het maar moge doordringen. Het druppelen dat tot overlopen leidt, is daarmee meteen verholpen. Een verbaal leertje.

 

Een reactie posten

<< Home