zondag, juni 19, 2005

Vamos a la playa (wohohoho)

Vijfendertig graden.... zonder moeite. Vorige week wist ik niet welke jas ik aan moest, maar vandaag was het heerlijk. Echte Nederlanders vonden het natuurlijk te heet. Een graadje of twintig is hen genoeg. Dus, op naar het strand. Daar is het koeler, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar of het in de file er naartoe ook koeler is, vraag ik me af.

Mazzelaars met een airo houden hun ramen dicht, net als in de winter. Want warm is wel lekker, maar dan wel van achter glas gezien. Of vanaf het strand. Mooie lijven bakkend in het zand of wandelend langs de kustlijn. Lelijke lijven bakkend in het zand of op weg naar de friettent. 'Gee mij eerst a pilsie, mop. Warm he? Hebbie alleen nog Palm? Nou ja, als het maar nat is he? Nee joh, het zit al in een glas. ..........Aaaaaaaaaaah, heb ik wel verdiend. Tweeenhalf uur in de file gestaan! En het is nog geen dertig kilometer. Maar ja joh, we zijn er! Hebbie shoarma?'

1 Comments:

At maandag, juni 27, 2005 9:25:00 p.m., Blogger neems said...

Héél goed frietweer zelfs. De mussen vielen dood von das dak. Maar buiten dat er alleen Palm voorradig was, deden ook de frietbakapparaten het niet, die dag. Storinkje ofzo. Daarom is het zo goed dat er een frietweblog is!

 

Een reactie posten

<< Home